Lördag 4:e december

Hejsan hejsan! Jag saknar verkligen att blogga, det gör jag. Så ännu en gång ska jag försöka mig på den stora bloggvärlden. Nu sitter jag i köket, såhär en lördagkväll. Jag gör egentligen ingenting, jag sitter bara. Meningen var att jag skulle plugga, men min vilja och ork höll inte riktigt med. Så plugga blev det inte, utan jag tog mig en godisbit och satte mig och funderade på vad jag skulle göra. Och jag kom fram till att jag borde städa rummet mitt, för imorgon när jag åker till skolan så kommer jag inte hem förens på julafton och då kan det ju vara kul att ha ett nystädat rum så det inte behövs göras på självaste julafton. Så så får det bli. Slå på julmusik och bara njuta av livet, för livet är ju faktiskt bra underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0