Söndag 5:e december

JAG HAR FÅTT TILL DET MED HJÄLPMEDLET!! Gissa om någon är glad, åh jises!

Jag sitter i alla fall på skolan nu med hjärat mitt. Vi sitter och kollar på lite olika djur, riktigt söta må jag säga!
  Titta själv bara, hur söta som helst!

Vad har jag gjort idag då? Hm ja. Jag for in till Kramfors för att handla till julmarknaden som är nästa lördag och på samma veva plockade vi upp Jonte på busstationen. Vi for hem och åt och därefter for vi på julskyltningen i Nyland, litet och mysigt. Men dock riktigt kallt, hua!
Efter ett tag for vi hem igen och packade och for därefter till skolan. Packade upp och gjorde i ordning mat till mig och Jonte, makaroner och korv. Gott och enkelt.
För tillfället ligger han i sängen och sjunger för mig, sötan min. Nu ska vi ner och duscha och sedan blir det att göra kväll.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

härligt! ;) min har ockå varit helt okej :D

2010-12-05 @ 20:57:39
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0