Tisdag 14:e december

Hallå allihopa!
Det är inte bra att vara ifrån en dator i några dagar för då glöms bloggen ganska så lätt bort. Vilket den gjorde för mig när jag avr och bakade förra veckan. Jag har haft en tanke på att blogga men sen glömt bort det igen, illa illa.

På tal om baket så gick det väl sådär. Det gick inte alls som vi ville den dagen utan allt gick emot oss så det är en dag jag helst vill glömma.
På lördagen samma vecka var det julmarkan här på skolan, därför vi bakade, och jag må säga att det gick riktigt bra. Ruskigt jobbigt var det dock men det var det värt. Vi tjänade ihop en fin slant till företaget så jag är helnöjd.
Förra veckan var riktigt stressig och inte rolig alls så det är skönt att den är över och att en ny vecka har börjat. Dock kommer den vara näst intill lika stressig för det är bara en vecka kavr till jullovet och innan dess har vi prov och flera, flera inlämningsuppgifter. Och jag är inte klar med någon vill jag punktera.

Stannade hemma i sängen imorse, mådde inte så bra. Men nu är det lunch och jag har precis gjort mig i ordning och nu sitter jag och väntar på att Erika ska komma upp så jag slipper vara ensam.

Och jag är så ledsen att bloggen är så tråkig, jag vill ha massa bilder med men kameran glöms bort varje dag.. Förlåt, förlåt, förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0