Tisdag 21:a december

Jag är verkligen tacksam över livet jag fått. Jag har haft många oerhört svåra och jobbiga stunder i mitt liv men jag har tagit mig igenom allt. Både ensam och tillsammans med nära.
Jag är tacksam över alla människor som har funnits i mitt liv och jag är tacksam över alla människor som finns i mitt liv idag.
Jag har inte alltid varit den bästa att ha att göra med, men jag menar inge illa och jag är verkligen ledsen över er jag sårat, förlåt!
Jag har lärt mig av mina misstag och jag har lärt mig att vara tacksam över livet. Jag ska bättra mig och jag ska bli en bättre människa.
Tack alla ni som stöttar mig och finns till i mitt liv, ni är guld värd!

 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0