Tisdag 7:e december


Det blev inte myckte bloggande igår, sorry för det. Men jag var rätt så upptagen hela dagen så det blev aldrig av att jag satte mig framför en dator.
Jag och Erika var i alla fall i Kramfors för att höra om sponsorer till vårat företag och det gick bra tills vi kom till en gubbe och fick en riktig utskällning för han tyckte att vi tiggde efter saker, hm.. Dock tycker inte jag att man tigger när man frågar efter sponsorer, men alla har vi våra egna åsikter.
När vi kom hem blev det pizza och mys.

Idag är en ny dag med nya tag. En lång dag med massa olika lektioner, typ. Lite jobbigt.
Efter skolan far jag och Erika hem till henne för att sedan fara till Tjäl för att baka till företaget vårat.

Nu sitter jag på lektion och ska skriva om sandhajen och därefter fortsätta lektionerna idag. Jag skriver igen innan jag far, ha det bra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0