100725


Det blev rätt tidigt i säng igår så idag var jag uppe med tuppen. Och när jag vaknade kände jag att jag mådde betydligt bättre idag, vilket känns underbart. Jag fick även i mig en halv macka och lite kaffe och det känns fortfarande bra så jag hoppas att det håller i sig nu.

Kasst väder är det ute om inte annat, det bara regnar och regnar. Jag hade ju tänkt att jag skulle ut och springa en sväng men det får nog bli en annan dag. hm suck, nu kommer det aldrig bli av. Tss hihi.

Idag ska jag bara ta det lugnt, fortsätta att klicker-träna Lady och mysa med Nellie. Och eftersom det regnar så känns det som att det kommer bli en hel del film, men inte mig emot.
Nu ska jag borsta tänderna, måla naglarna och göra mig i ordning lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0