Att folk alltid ska kunna övertala mig

Hallå där!
Jag har haft folk efter mig att jag ska börja blogga igen och nog allt har jag sug, men jag vet aldrig vad jag ska skriva. Men eftersom folk alltid ska kunna övertala mig så gör jag ett försök, igen.
Jag får se hur det går denna gång, hah.

Jag har i alla fall börjat jobba, denna vecka och tre veckor till framöver. Så första veckan är gjord och det känns vill jag lova, riktigt tidiga mornar och det tar verkligen. Jag är helslut när jag kommer hem, trots att jag bara jobbar fem timmar om dagen. Så mina dagar för tillfället ser ut som så att jag jobbar från 7-13, åker hem och äter, sover en stund(näst intill hela dagen. hah), sitter vid datorn eller något och sedan blir det kväll för mig. Mycket intressanta dagar, haha.
Helgerna försöker jag umgås med min pojkvän, familj och vänner så gott som det går. Skolan börjar snart igen och då har jag ingen tid för det igen.

Jonte kom till mig i torsdags och så for vi till honom igår, jag mådde inte så bra så vi tog det bara lugnt, hyrde film och så. Det var meningen att jag skulle stanna tills imorgon men jag blev dålig imorse så jag for hem /; tråkigt nog.. jag saknar honom redan! Men jag må säga att jag har världens finaste pojkvän, han finns då alltid <3 Jag älskar dig sötnos.



Nu måste jag försöka få i mig nå vätska och något att äta, har varken ätit eller druckit på över 24 timmar så jag måste väl göra ett försök. Men bara tanken får mig att må illa igen..

Det gick några filmer på tv:n ikväll så blir väl att ligga och kika på dom tills man somnar.

Kommentarer
Postat av: Jonte!

jagälskardig<3

2010-07-29 @ 10:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0