Gårdagen

Igår efter jobbet hann jag inte alls sitta vid datorn så det blev inge mer bloggande för mig då. När jag kom hem så kom Bea över och ville hitta på något och en kort stund därpå kom även Emelie, så jag var med dom hela dagen. Vi for på Kalle´s och köpte pizza och sedan var vi med André och Victor. När jag kom hem så bastade jag och gjorde kväll, rätt skönt med tidiga kvällar om man ska upp tidigt dagen därpå.

Här är en liten förhandstitt på vad jag gör om dagarna i alla fall.

Morgonsyssla varje dag, att skördna tomater.

Ta itu med en stor höbal och därefter lägga mellan grönsakerna.

Fika!

Sista timmen innan vi slutar, brukar bli mest slappt då. Men rätt sköbnt det med, hah.

 

Jag ska försöka att få ihop fler bilder på fler saker, men mitt minne ni vet, det är ju inte det bästa så jag glömmer kameran rätt lätt. Men skärpning där Mirka!

 

 

***

Idag kände jag mig inte helt kry så jag stannade hemma. Jag har lite dåligt samvete över det men det är väl smällar man får ta. Men jag tänker på er mina kära arbetskamrater!


Jag ska göra frukost nu och sedan lägga mig igen, kika på tv eller nå dylikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0