Ge mig bra väder!



Jag har hållit på att städa rummet i två dagar och igår blev jag äntligen klar. Kan ni gissa lättnaden jag kände eller? Fy vad jobbigt det har varit, hua. Förut älskade jag att städa men nu är det bland det värsta jag vet, ifall jag inte har fruktansvärt tråkigt för då kan det gå för sig. Men annars, nää, jag föredrar nå roligare.

Vaknade i alla fall upp imorse av finvädret, är fortfarande massa moln dock, men jag hoppas att dom försvinner mot dagen för då kanske man kan fara iväg och ta sig årets första dopp, hmm?! Nu vill jag ha bort den där badkruke-stämpeln, oja. Så försvinn moln, här ska det badas!
För övrigt har jag inga alls speciella planer för dagen. Däremot längtar jag tills imorgon för då kommer äntligen Jennie, och Gud så jag har saknat kvinnan.

Jag frågade precis mamma om det skulle bli bra väder och hon sa att det kanske skulle bli varmt men inte så soligt skulle det bli. Hmm, låter som mina planer för dagen inte kommer bli av. Suck.
Jaja, det ordnar sig. Något kommer jag väl på att göra, hoppas jag. En sak vet jag i alla fall vad jag ska göra och det är att börja klicker-träna Lady vilket ska bli enormt roligt, och spännande att se hur det kommer gå för henne.

Jag ska göra mig i ordning nu och därefter ringa och väcka Bea, he-hu.

Haré gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0