Jobb 7-13

Telefon min ringde tio i tre inatt och sedan dess har jag varit vaken till och från. En timme senare kollade jag på klockan och då gav jag upp, det var bara 50 minuter kvar tills jag skulle kliva upp och det kändes inte alls värt att somna om så jag satt och läste tills väckaren ringde.
Sitter nu här och knaprar på ett äpple till frukost, härlig frukost va? Nä hua, om cirka en halvtimme far jag och jag känner mig inte alls pigg för det. Men sånt är livet. Och som sagt så ska jag försöka komma ihåg att knäppa lite kort så ni får en titt på vad jag gör.

TJING!


Kommentarer
Postat av: erica

vart äre du sommarjobbar?

2010-07-26 @ 17:41:48
Postat av: mirka

svar: på skolan i trädgården ;b

2010-07-27 @ 07:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0