Nuet

Idag mår jag bra,
idag vet jag vilka som är mina riktiga vänner
och idag vet jag att jag är bra precis som jag är.
Jag har en underbar pojkvän och världens bästa vänner
som jag vet ställer upp dag som natt.
Jag älskar er och ni är guld värd!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag ska försöka komma igång med bloggandet igen och jag ska göra mitt bästa med bilderna. Jag ska försöka uppdaterna minst en gång per dag. Vi får se hur det går denna gång, hah.

Nu har även jag fått sommarlov och jag kan säga att det var efterlängtat, mycket behövligt. Idag har jag haft lov i en vecka och jag har egentligen inte hunnit med något alls. Midsommar och fylla år är väl det enda. Midsommar firade vi här hemma med Thor´s och grannarna, vi grillade och lekte lekar och bara var.
Och fyllde år gjorde jag igår, jag hade bestämt mig för att inte fira för 17 är ingen ålder och inga paket ville jag ha. Jag har fått så mycket under året så jag sa ifrån paket. Men trots det så fick jag lite grann ändå, jag fick tillexempel pengar och att jag ska få gå kursen man måste gå för att få övningsköra. Skönt, äntligen säger jag bara.
Annars har jag inte gjort något speciellt, bara varit liksom.

Sen sist jag bloggade så har jag skaffat mig en lite hund, Lady, som är en blandras mellan powder puff, dvärgpudel och tibetansk spaniel. En söt liten vild prick <3



Jag ska avrunda inlägget här för att måla naglarna och äta något innan jag far in till Kramfors.

Ha det bra, pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0