Övningsköra? Min tur? JA!

Kom precis hem från kursen så snart får även lilla jag börja övningsköra. Och Gud så jag har längtat!
Men dra åt grönöge vad drygt det var att sitta där, tre timmar med en paus, vilken tur att jag inte somnade säger jag bara. Jag kände verkligen hur ögonlocken inte längre orkade hålla sig uppe, jises. Men vi klarade oss igenom det och ett ord, onödigt! Visst kan det vara bra att lära ut och så, men det han berättade, allt visste man ju redan, så det kändes bara ovärt.
Menmen, nu är det gjort så nu är det bara att börja plugga så man får komma ut på vägen snart.

Jag är hemskt trött nu så jag ska fika något och sedan kolla om det är något på tv:n och därefter blir det sängen för min del, det är ju en dag imorgon med.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0