Kväll nu, natti

Dagen har varit seg som surdeg(om det nu är segt? lät bra i varje fall). Bea var inte hemma så jag gick och la mig istället, vaknade av att Lady satt och bajsade mitt framför ögonen på mig, I sängen. Har aldirg hänt förut och jag blev helt chockad. Usch och fy.. Jag hoppas verkligen att det inte kommer hända en andra gång.

Därefter har jag bara suttit framför tv:n, Greek och OTH visades, love. Nu sitter jag här med Nellie i knät, hon är trött så hon är lite grinig just nu. Huga då, lill snuttan.

Blir en tidig kväll, ska upp och jobba i morgon igen, suck. Jag ser inte fram emot det inte. Men vad gör man inte för lite pengar? haha. 


Men först blir det dusch och en liten fika, sen ska jag bädda rent och sussa gott.

Vi hörs i morgon då, jag ska försöka komma ihåg att ta lite bilder så ni får se vad jag sysslar med om dagarna.
God natt!

Jag älskar dig, mitt underbara hjärta -v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0