100309

Nu har jag gjort om designen, den får duga till vidare. Jag har tagit bort alla tidigare inlägg, nu börjar jag om. Nu raderar jag allt gammalt. Allt det som varit, det onda. Jag tänker inte längre gråta och må dåligt över något jag egentligen inte borde, puts. Borta!

Ingen kommer kunna förstöra det, inte ens du. Inte ens tanken på dig ska få förstöra det. Nu är det glömt, nu är du glömd, puts. Borta!

Jag mår bra och jag lever livet nu (: ikväll blir det massa teve-tittande och mys, och imorgon väntar en heldag med älsklings-Jennie i Sollefteå :D vi ska bowla, göra "stan" och käka ute, hur mysigt som helst! Puss på att hon ska göra min dag ;*

Jag får se hur lovet fortsätter, har inte så mycket inplanerat än. Eller, jag har massa folk jag ska vara med så jag ska väl fylla dagarna med att vara med dom. Det är skönt att kunna umgås med folket här hemma på loven nu när jag inte bor hemma, jag hinner liksom aldrig på helgerna för då vill jag vara hemma med familjen.
Så jag ska försöka hinna träffa så många som möjligt nu på lovet (:

Nu ska jag äta och sedan får jag se vad det blir, funderar på att ta tag i pluggandet lite. Och så måste jag hinna städa rummet innan jag ska krypa ner i sängen, så jag har väl det jag har att göra. Men det gillar jag, jag hatar att  vara syssellös ;b hih.

Men há det bra, och hörni, nu ska jag försöka uppdatera så mycket som möjligt. Och bilder ska ni få, denna gång lovar jag att göra ett försök!


Kommentarer
Postat av: Carro

Det är bra att du börjar om på nytt gumman <3

2010-03-10 @ 00:50:33
URL: http://carolineemobeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0