100310


Igår kväll kom Ronja och Jesper över hit så barna lekte en stund, det är så kul att titta på dom. Dom är så himla söta (': hihi









Och sedan blev det som sagt lite gotta framför teven ^^



Jag glömde kameran på skolan så det blir mobilbilder den här veckan men det får duga. Bättre än ingenting säg.

Det är lov och jag har gått och lagt mig mellan åtta och elva och vaknat mellan fem och åtta varje dag, skönt det ;b haha. Det är så typiskt, nu när det är lov och jag verkligen får sova ut så vaknar jag så tidigt ändå och inte kan jag somna om äh -.-' åh herrege, hah. Menmen, sånt man får ta, I guess ;b

Snart ska jag börja byta om och fixa till mig och därefter far jag och Jennie till Sollefteå :D <3

Jag lär inte blogga mer innan jag far, så vi hörs ikväll istället. Há en bra dag (:
PUSSIS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0