100314



Det blev inte som planerat igår, Mia mådde inge bra så hon stannade hemma så jag var bara med Jesper ett tag, jag behövde alltså inte vara barnvakt med andra ord.
Jag var med Bea hela kvällen och vi kollade på melodifestivalen och jag tyckte att rätt vann (: 
När vi kom hem hit så klippte jag Mika och sedan gick jag och la mig. Jag var sjukt trött hela dagen igår.



















Söndag = vilodag? Ja-a, det sägs ju att det är det men vette klåun ifall jag kan kalla det för vilodag. Jag ska packa, städa, handla, fara till lägenhten och packa upp och även städa där. Hmm.. för att vara en söndag tycker jag att det låter väldigt jobbigt (a)  tss..

Nu ska jag göra frukost, äta, göra iordning mig och börja med dagens sysslor.

PUSSIS 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0