100315

Det blev inge mer bloggande igår. Jag for rätt tidigt till skolan, jag var här halv tre och varken teven eller internet funkade här så det blev svårt att blogga. Docj funkade internet inne hos Erika så jag gick dit och kollade facebook och så.
Vi var ett litet gäng som kom igår så vi umgicks hela kvällen och jag klippte både Evelinas och Marielles hår, fy så underbart kul det är! :D

Idag så har vi haft klassråd, matte, sällskapsdjur och växt & djurliv. Inget speciellt på någon av lektionerna. Dock blev det en liten diskussion på klassrådet så imorgon har vår klass möte med några lärare plus rektor. Kan bli rätt spännande, hoppas bara på förbättring nu.







det blir oredigerade bilder nu när jag är på skolan, datorn är så seg så den klarar inte av nånting -.-'

Efter skolan har jag bara suttit här, jag väntar på att Erika ska komma så att vi kan börja med middagen. Börjar bli rätt hungrig nu.
Ikväll kanske jag och Evelina sk aut och promerna, jag hoppas på det. Annars vet jag inte vad det blir. Jag borde plugga matte, men det är ju så jäkla svårt >.<' menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0