100320

Tjena, sitter och äter korv med bröd nu och väntar på att Erika ska komma över. Jag är på skolan och stannar här över helgen. Jag for hem en sväng igår för att jag skulle till sjukgymnasten och där gick det som det gick, inte som vi ville i alla fall. Så jag ska tillbaks nästa fredag igen och då ska jag få göra akupunktur.


Vi(jag och erika) kom tillbaks till skolan senare på eftermiddagen, vi gjorde middag och därefter satte vi oss framför teven där både jag och Erika somnade. Men jag hann ändå med Let´s dance och jag tyckte att det var bra att Willy åkte ut denna gång, och nu håller jag på Claudia. Ett tag efter att Solsidan hade slutat så gick jag hem och la mig, jag var så jäkla trött.

Idag har jag inte gjort så mycket, bara fixat iordning mig och suttit framför datorn. Och nu väntar jag som sagt på Erika, solen skiner så vi ska ut i det fina vädret. Skönt att det här vädret är tillbaks (: hoppas den är här för att stanna den här gången.

Jag hör någon i trappen, det är Erika, så jag sätter punkt här. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0