100321

En sån härlig dag det varit. Jag, Erika, Evelina och Anna tog oss en promenad ute i solen och gud så solen lyste på, det var så varmt så att vi fick ta av oss. Sjukt härligt ((:








och så lilla Dexter, eller DP som han också kallas (:

När vi kom in så kort därefter for vi in till Kramfors och handlade, var där ett tag och när vi kom hem så satt vi uppe på Nya och spelade spel och kollade på teve.
Mika och Michaela kom en sväng med, kollade på sjuren och så. Därefter har jag bara varit, sutte uppe med folket och mått gott.

Sitter just nu på rummet, är dötrött, vill sova.. men jag orkar inte. Suck.

Imorgon blir det nog till attt plugga och färga håret, det blir nog helrött. Om jag vågar vill säga.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0