100329

Hallå där!
Nu har jag inte bloggat på ett par dagar, ingen ursäkt har jag. Jag har bara inte haft ork eller lust, inget speciellt att skriva heller.

I fredags var det tänkt att jag och Bea skulle fara till Härnösand och kolla på bio. Vi satte oss på bussen i Bollsta som skulle ta oss till Kramfors, bussbyte, vidare till Lunde, bussbyte som skulle ta oss till Härnösand. Men icke, där stog vi plus tre till som skulle vidare med bussen från Lunde, där stog vi i en timme men ingen buss. Och under det där timmen kom det och for det massa bussar och ingen visste nåt om vars våran buss var. Så efter en lång och kall timme så kom det äntligen en taxi men vid det laget hade vi ju redan missat filmen så vi for till Utansjö till Beas pappa istället. Och därifrån höll vi inte på att ta oss hem, men tillslut så kom pappa och hämtade oss. Det var sista utvägen och stressa fick vi göra eftersom mamma skulle iväg på jobbet..
Åh herrege säger jag bara, vilken dag!

På lördag så gjorde jag inte så mycket, på kvällen for jag till mormor och morfar och sov över där. Mys!

Igår kom jag hit till skolan och fick sova ut idag, skönt. Och inge specillt har hänt, en lika tråkig måndag som vanligt.

Jag har en fruktansvärd huvudvärk, jag vet inte vars jag ska ta vägen. Längesen jag hade det men nu är den tillbaks, buhu-hu..
Ska nog lägga mig i sängen och kika på teve, hoppas på att somna.


nu kör vi på rött som lite omväxling (:
jag trivs faktiskt i det.

Jaja, det blev ett slarvigt inlägg nu, men det får duga. Jag bloggade i varje fall.
Hih (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0