Lyckad dag!

Har nu kommit hem från äventyret idag. När vi kom till Sollefteå så gick vi direkt ner till bowlingen, bowlade i en timma och jag, eller min hand var helt död. Dra mig baklänges vad ont jag hade ;o menmen, sånt man får ta ;b Det var i alla fall kul och Jennie vann med några poäng, så grattis vännen (; haha.
Därefter gick vi och fikade och kollade runt på "stan", Sollefteå - stan man glömmer. Haha, det finns seriöst inget där ;b men trots det hittade jag ett par leggins, en tunika och en nalle till Nellie. Det är så typiskt mig, ifall jag är ute i affärer så kommer det alltid bara hem saker till Nellie, det är roligare att kolla på saker till hon ju, haha. Och bebiskläder, iiih vad jag är galen i dom (':










en mycket mycket suddig bild (Y)




nallen var lika lång som Nellie, det var lite gulligt tyckte jag ^^ hihi






När vi kom till Bollsta så klev jag av där och då for jag och pappa in till Kramfors en sväng, gick in på Dollar och småhandlade lite och så. Och nu är jag äntligen hemma.

Nu ska jag äta och vänta på att bastun ska bli färdig, skönt med bastu. Efter det får jag se vad det blir, jag är rätt trött så jag lär bara ta det lugnt (:


Kommentarer
Postat av: Carro :)

Jag sa ju att det inte fanns något där ;)

2010-03-11 @ 20:44:16
URL: http://carolineemobeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0