@ nordvik, bada isvak

Dagen blev inte så dryg som jag trodde, det gick rätt bra ändå och vi slutade en timme tidigare. Och provet fick jag godkänt på så jag är nöjd.
Jag har ätit middag och suttit med Erika och Anna ett tag, mer än så har jag inte hunnit med. Jag ska snart gå och träna i aulan och sedan får jag se vad det blir.

Tidigare så hade vi i klassen en tävling, och den som hade ramlat flest gånger under en viss period skulle få bada isvak. Det var fem stycken och nu kommer det lite bilder från idag då dom badade, dock bara tre av fem, dom andra var sjuk.























simon var en av dom som skulle bada och var inte så taggad.. Och joo, jag förstår honom!































Nu ska jag och Erika gå på mattestugan, ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0