Sjukgymnast

Kom precis hem från sjukgymnasten, jag har tydligen en låsning bak i ryggen. Det var skönt med massagen jag fick men dock inte lika skönt när hon skulle "låsa upp" låsningen. Fyy *PIIIP* vad ont det gjorde, men jag är finne så jag överlevde ((; haha!
Jag fick en övning som jag ska göra varje kväll och så ska jag tillbaks nästa vecka för att fortsätta på låsningen. Hon fick inte upp den helt nu så jag hoppas det går då.

Imorse mådde jag ruskingt illa igen, börjar bli något less på det nu. Jag gick och la mig och vilade en stund och när jag klev upp kände jag att jag har fått ont i magen igen. Så som det ser ut nu så lär jag få köra en till kur med Omeprazolen.. -.-' suck.

Annars då? Jorå, det är bara bra. Jag ska ta och äta något nu och sedan plugga lite. Eller i alla fall plugga på det jag kan. Jag har trädgårdsplanering där jag inte fattar hur man matchar zonen och ståndorten(ifall det är någon som kan det får ni gärna hjälpa mig (: ), engelska där jag absolut inte fattar något ;s och matten som är nästintill lika svår, men där kan jag i alla fall jobba lite. Så lite matte får det bli. Och resten får jag ta itu med då jag har någon som kan hjälpa mig ;b här hemma är alla lika dåliga (Y) hahaha
Menmen, sånt man får ta ^^

PUSSIS


Kommentarer
Postat av: Johanna

Omeprazol funkar:) Det är jätte bra:)

2010-03-11 @ 17:36:39
URL: http://johannaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0