100508

Tjena!
Ojojoj, nu var det riktigt längesen jag bloggade. Dock har det kliat i fingrarna väldigt länge med, jag har velat blogga men inte vetat vad jag ska skriva. Inga bilder har jag haft heller så det skulle bara bli tråkigt. Bilder har jag inte nu heller men jag var verkligen tvungen att skriva lite.
Jag hoppas på att kunna skärpa till mig och börja med bloggandet igen. Jag tänker inte lova något för dom gånger innan jag lovat så har jag inte hållit det, men mitt bästa ska jag göra.

Mitt liv just nu rullar bara på som vanligt, jag tar dagen som den kommer och just nu älskar jag livet! Det går liksom inte att förklara.

Michaela, jag bloggar också för din skull. Jag vet att du kikar in varje dag och aldrig har jag skrivit. Men nu seru, några rader har det blivit i alla fall.
För tillfället är jag sjuk, jag har söta vänner som smittar mig (: men idag är jag feberfri och känner mig bättre faktiskt, vilket än oerhört skönt! Jag hoppas att jag är på bättringsvägen nu så jag kan komma tillbaks till skolan frisk!

På tal om skolan, nästa vecka är sista vanliga veckan för oss och även kortvecka är det. När vi sedan kommer tillbaks vecka 20 så börjar praktiken fram till sommarlovet. Skönt att det jobbiga är över nu och att man mest bara kan ta det chill. Och jag har bestämt mig, jag lämnar inte skolan. Jag kommer gå kvar där trots att det är en skitskola, men mitt folk, jag kan inte lämna dom. Dom är dom bästa! <3

Och världens bästa mamma och pappa har jag med, dom har gått med på att jag ska få skaffa hund!! Jag älskar er mor & far, ni är the greatest! <3 <3 <3
Så nu håller jag ögonen öppna efter en hund med, ett litet tillskott (':

Nämen nuså, jag vet inte riktigt vad jag ska berätta mer, kommer inte på något speciellt just nu i alla fall.
Senare blir det grillning och mys med familjen, så har ni tur så dyker det kanske upp bilder ikväll (a)

Ni får ha en bra lördag, pusss på er ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0