100513

Hallå där!
Som ni märkt så har jag inte bloggat på hela veckan, men det blir inte att jag sitter vid datorn när jag är på skolan. Jag har aldrig tid med det liksom, så det blir mest bloggande då jag är ledig från skolan.
För övrigt så har det varit en rätt bra vecka, rätt chill faktiskt. Hade nationella i matte vilket gick helt åt skogen så det var väl mindre kul, men det är sånt man får ta..
I måndags hade vi HLR hela dagen, mycket intressant och man fick sig en spark i baken.



Vi fick ju helg igår, så himla skönt med kort vecka och lite längre helg såhär (: jag får se vad det blir, det sägs att det blir Jennie imorgon i alla fall :D det gillas mycket!

Igår blev det tidig kväll, skönt som bara den. Har blivit rätt sent under veckan. Dock klev jag upp tidigt imorse. Gjorde mig iordning och så for vi till mormor och morfar en stund. Mysigt det!
For och handlade efteråt och sedan gick jag över till Edlund´s en stund. Och därefter har jag inte gjort så mycket mer. Sitter här och har rätt tråkigt, jag får se vad jag hittar på för det här är ruskigt tråkigt.



Jag ska ringa Bea och höra vad hon gör, hoppas på att hon har superdupermegatråkigt så att hon kan vara med mig (: hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0