13:58

Det blev inte Sollefteå idag ändå, så jag blev hemma istället.
Jag, pappa och Niklas var till mormor och morfar en stund imorse (: när vi kom hem så stekte jag pyttipanna och ägg till oss och brände mig på handen gjorde jag med. Jag och stekpannor, det går ju bara inte ihop. Haha.
Nu har precis gjort mig iordning lite i alla fall och funderar nu på vad jag ska göra. Jag måste nog upp och plocka och städa rummet tills ikväll då Jennie kommer.
Jag hoppas att det inte regnar ikväll då fotbollen är för då blir det inge fotboll heller /; så nu ber jag till Gudarna, hör ni mig?!

Ska upp och dammsuga rummet nu i alla fall och sedan får jag se vad det blir. Haré gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0