19:40

hah, sötprupp. Hon fick inte gå ut på vägen så då la man sig och grinade istället ^^ hihi.

och så här ser man ut efter maten (: världens finaste bebis ;* <3


Jao, vi grillade för första gången i år och dra mig baklänges vad gott det var. Det här har jag längtat efter hela året, hah.
Efter maten gick jag och la mig i någon timme, skönt vill jag lova. Febern har kommit tillbaks så det var extra skönt att vila ut sig lite.
Sedan har det inte hänt så mycket. Jag satte mig här för att kolla på sista avsnittet ur Andra Avenyn, det allra sista som visades. Så himla tråkigt ): jag gillade verkligen serien och jag var nog inte ensam om det. Ååh, jag vill ha mer, mer, mer..


Jag får se vad det blir sedan, blir i alla fall en lugn kväll. Som sagt, febern är tillbaks så jag är rätt slö. Jag hoppas på att min far kan vara söt och fara och handla lite gotta till sen, jag tänkte krypa ner under täcket och kika lite på tv. Är det något på tv:n ikväll föresten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0