Hemma i Nyland


Hallå allihopa!
Jag sitter hemma i Nyland nu, är ledig från skolan för jag ska göra ett pricktest klockan tre idag. Fick tidigae ett himla utslag i ansiktet som gjorde att jag såg ut som ett rikigt monster, hua. Läkaren trodde att det var en allergieaktion så därför blir det ett pricktest idag för att se om det stämmer.

Jag har bestämt mig, ännu en gång, att jag ska sätta igång med bloggandet. Jag ska i alla fall göra mitt bästa den här gången och nu när jag är hemma ska jag ta med min usb-kabel till telefonen så blir det lite bilder i bloggen vilket gör det roligare att blogga. Och roligare för er att läsa.
Designen får för tillfället vara, jag har ingen riktig fantasi om hur jag vill ha den så den får duga tills vidare.

Sitter för tillfället och väntar på att tiden ska gå så att jag får pricktestet överstökat så att jag kan fara tillbaks till skolan, tillbaks till min Jonathan. Jag saknar honom faktiskt!

Men nu måste jag kila på toa, innan det händer en liten olycka, hah.
TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0