Hemkommen

Nu har vi kommit hem från mormor och morfar. Det blev lite kaffe och prat. Min morbror, Toni, kom också en sväng vilket var trevligt eftersom jag varken träffat eller sett honom på ett tag. Och jag skulle aldrig ha sagt något om att jag var morgonpigg för jisses vad trött jag blev där helt plötsligt. Jag höll verkligen på att somna. Och Nellie fick både kaka och glass och måla i målarbok så hon var nöjd.



Nu har Nellie gått och vilat en stund och jag sitter här och inte gör något alls faktiskt. Jag funderar på vad jag ska hitta på. Jag gjorde ju klart läxan inatt så nu har jag inget speciellt att göra. Är ju himla trött så funderar på att gå lägga mig framför teven en sväng, men det känns så trist. Men en halvtimme skulle ju kunna gå. Och sen kan jag ju.. ja, jag vet faktiskt. Jag har faktiskt inget att göra. Kanske följa med pappa och handla?
Ja, det märks väl vad det blir.

För er som undrade igår vad det var för kamera jag har så är det bara en vanlig digitalkamera. Jag har lånat den av en kompis eftersom min egen är sönder. Så det är ingen märkvärdig. En digitalkamera med 5 mp, helt okej bilder.

Limited Label Icon 100

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0