Ny vecka, nya tag!

God morgon!
Jag kom till skolan igår kväll redan så att jag skulle få en liten sovmorgon idag och för att jag hade himla massa saker med mig. Det blev en lugn kväll vilket var skönt.
Dock har jag sovit dåligt inatt och kollat på klockan varje timme så jag har väl slumrat till en stund där emellan då. Men jag känner mig rätt pigg nu och det är ingen jobbig dag idag. Vi har bara klassråd och sen ska vi lyssna på några personer som ska prata om våran framtid och så. Bland annat så kommer landshövdingen och ska prata.

Efter skolan blir det att sätta sig med lite plugg och så. Nu väntar jag på att Jonte ska komma med bussen, har saknat han riktigt mycket i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0