Coconut & ricemilk shampoo

Innan jag gör kväll så måste jag bara tipsa er om ett oerhört otroligt bra shampoo. Jag fick det i julklapp och det heter Coconu & ricemilk shampoo. Jag provade den och jises vilket resultat. Jag har aldrig använt ett sånt otroligt bra shampoo.
Jag har aldrig kunnat fixa mitt hår efter jag har tvättat det och jag har aldrig volym efter. Men med detta shampoot fick jag en otrolig volym och nästan en färdig frisyr direkt när det torkat, bara kamma till det lite och spraya. Helt fantastiskt och jag är otroligt nöjd med den och jag kommer definitivt fortsätta använda den. Nu är det till och med kul att kolla sig i spegeln efter duschen, hah.

Den finns att köpa på Oriflame och innehåller 200 ml, men jag har tyvärr inget pris på den eftersom jag fick den i julklapp och då var det ett paketpris. Men ni får reda på priset imorgon när jag fått reda på det, men den låg nånstans på 60-70 kr. Värdigt pris för detta shampoo, enligt mig i alla fall. Jag kan ju inte garantera att det funkar på erat hår men på mitt var det toppen och jag kan inte sluta hålla på med håret, hahah.



Nu har John Blund anlänt och jag ska krypa ner och drömma så sött. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0