Eva & Adam

                             

Har precis sett klart på Eva och Adam, supermysig film ju! Blev massa bus med Jonte under filmen också, sicken busunge till pojkvän jag har, tss hih.
Och gott med mat var det och mätt blev jag. Men jag känner att det börjar kurra lite i magen igen, så man kanske ska ta och göra sig en nattmacka?

Och jag har varit riktigt duktig och inte använt Nezeril på hela dagen, känns så skönt. Hoppas på att det fortsätter såhär och att jag inte behöver använda det något mer.

Just nu sitter jag på facebook och chattar med Erika. Fasen, jag saknar den kvinnan!
Dock märkte jag att hon loggade ut precis?! Vilken stil, jises!
Hah nä, jag ska väl se om hon loggar in igen och så blir det lite spelande av Tetris på fejjan innan jag går till sängs.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0