Ledig dag


Igårkkväll, eller inatt blir det, vann jag äntligen över min täppta näsa. Som jag har försökt, kämpat och försökt att inte ge upp men har inte riktigt klarat det fram till igårkväll. Jag bestämde mig för att sluta för jag behöver det inte längre och det blir onödigt dyrt. Det är nämligen så att jag är beroende av Nezeril och det är ett riktigt helvete rent ut sagt, för minsta lilla täppt jag blir så måste jag spraya för annars får jag panik. Skitjobbigt. Men jag har nu länge sagt att jag ska sluta och igår hade jag äntligen viljan. Viljan att leva mitt liv utan Nezeril, hah. Och det funkade, jag klarade av det, jobbigt var det, fruktansvärt, men jag vann över det täppta och kunde till sist andas genom näsan, utan att ha tagit Nezeril. Och jag har fortfarande inte tagit något och jag tänker inte göra det heller. Nu får det vara slut med det!

Jag vaknade för en stund sedan av ett sms jag fick. Det var Erika som ville att jag skulle klippa henne så fort som möjligt så det får väl bli nu när skolan börjar igen. Äntligen får jag ta fram mina saxar!
Jonte sover fortfarande och jag sitter nere vid fötterna hans och han ligger och viftar sött med tårna så jag skulle vilja äta upp dom, hah, han ligger farligt till nu. Sötgubben min!
Idag är han ledig så vi har en ledig dag tillsammans, vad vi ska göra vet jag faktiskt inte. Jag får se vad som händer och sker.

Nu ska jag läsa några bloggar och sedan krypa ner hos han igen så han vaknar, tråkigt att sitta vaken själv ju, hih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0