onsdag 5:e januari

Hejsan!
Idag har det varit en riktigt slö dag. Jag har legat i sängen för det mesta. Och då jag inte gjort det så har jag busat med Jonte och varit ut med Lady. Så inte en sån händelserik dag idag må jag säga.

Nu väntar jag på att Jonte ska komma upp igen så att vi kan börja med maten, jag börjar bli riktigt hungrig. Idag får det bli makaroner, köttbullar och hollandaisesås, mums!
Jaja, jag vet. Nu tänker ni "hollandaisesås med det där? Hon måste ha blivit knäpp" eller något dylikt i alla fall. Men så sa jag också när mormor skulle göra det åt mig och efter att jag åt det så måste jag ha såsen varje gång jag ska äta makaroner och köttbullar, det är fruktansvärt gott och ni bör prova tycker jag. Ni kommer inte ångra er. Det har i alla fall ingen gjort av dom som jag har lagat det till som sa precis likadant som mig. Men jag lovar er, det är supergott!
Och för att få det som godast så använd Knorr´s hollandaisesås. Och skulle ni använda Blå band så använd Knorr´s recept. Ett tips bara! Hih.

Och jag vet att jag lovade er bilderna igår men det blev så sent så jag orkade inte så jag laddar upp dom ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0