skolans djur



Hamstrarna skulle tydligen para sig.


Om ni inte har tagit på en chinchilla, skulle ni få chansen, så ta den. Dom är så otroligt mjuka och mysiga. Jag skulle själv kunna tänka mig att ha en.

Våra tuppar är oerhört elaka dock. Så fort man kommer in och ska ge dom mat så börjar dom hacka på benen och attakera en, jag måste säga att jag är livrädd för dom, hah. Men det sägs att det är elever på skolan som är dum med dom vilket har gjort dom så elaka. Tänk att det ens finns människor som kan vara såna idioter..


Så, det var några av våra djur. Resten kommer som sagt senare, imorgon eller under helgen. Många av djuren är riktigt mysiga djur. Och många av dom trodde jag aldrig att jag ens skulle våga ta i men rädslan har försvunnit. Nu tycker jag bara att det är kul och mysigt med dom.


Kommentarer
Postat av: Carro

SV: <3 :)

2011-01-06 @ 19:09:10
URL: http://caroliiines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0