Måndag 3:e januari

Hallå hallå,
och god fortsättning! Hoppas ni hade en trevlig nyår. Själv var jag bara hemma med familjen och hjärtat samt våra grannar. Det blev gotacos och spelande och av Geni och självklart fyrverkerier vid tolvslaget och inte minst sagt en puss då, hih. 

Nu har jag inte bloggat på ett tag igen, men som jag sagt så många gånger förr, jag tycker det är tråkigt att blogga när jag inte ha några bilder att bjuda på. Men ååh, jag ska bättra mig, banne mig.  
Men jag kan ju berätta lite grann om vad som hänt under tiden jag inte uppdaterat.

Vi har ju paserat julafton och den firades hemma med familjen, mormor och morfar och med hjärtat mitt. Det var supermysigt och jag hade trevligt samt fina klappar fick jag. Det fick vi allihopa. Och gud så jag hade längtat till julmaten, jises, så proppmätt har man varit hela julen när man stoppat i sig massa mat. Så nu blir det ut och springa bort alla kilon man gick upp, hih.

Jag har även jobbat fyra dagar under lovet. Har haft jour på skolan med Jonte och det har gått riktigt bra. Jag har varit på skolan hela lovet förutom på julafton och nyår och förmodligen blir jag kvar resten av lovet också. Jonte jobbar nämligen hela lovet så gör honom sällskap här. Men det är faktiskt skönt att vara här, det är tyst och lugnt och man kan bara vara.
Nu blir det dock lite tristare för inatt var det någon som var hit och tog våran tv somvi hade uppe i allrummet på elevhemmet, så nu blir det inge filmtittande och mys i soffan. Tråkigt att det finns såna människor..

För tillfället sitter Jonte och spelar NHL och jag sitter här, framför datorn. Gör inget speciellt förutom att blogga. Hade tänkt läsa igenom en massa bloggar nu som jag missat en tid. Därefter blir det nog sängen, jag tror att John Blund börjar närma sig mitt rum. Höh.

Men innan jag gör något så ska jag hoppa på Jonte och pussa på honom så att han lugnar ner sig lite, han spelar som sagt NHL och ja, ni kan nog räkna ut resten själv. Han är kille, spelar NHL och hatar att förlora, hum hum.. Haha, sötis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0