Tisdag 4:e januari

Fy, vad sena kvällar det har blivit den senaste tiden nu. Inte min grej och det kommer bli riktigt jobbigt att vända tillbaks dygnet när skolan börjar igen.
Jonte sover fortfarande och jag sitter uppe. Det är som vanligt då.

Idag vill jag göra något, men riktigt vad vet jag inte. Någon som har ett förslag? Jag vill hitta på något, något kul. Bowla eller gå på bio eller något dylikt. Hmm.. Men jag får se hur det går med dom planerna, men det skulle vara kul nu när man för en gångs skull är ledig och kan göra något.

Jag måste kissa nu och sedan ska jag slå på andra filmen av Eva och Adam. Efter det så hade jag tänkt ladda upp lite bilder från jul och då jag jobbade här på skolan.

Kommentarer
Postat av: Phillipmargit

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2012-01-30 @ 09:06:50
URL: http://phillipmargit.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0