torsdag 6:e januari

Hallå!
Det är storm här ute i skogen, jag hade en himla tur som inte flög iväg när jag var ut, hah.
Idag har det inte hänt något speciellt, bara det gamla valiga. Ingenting alltså. Men det är skönt det med för nu när skolan börjar igen så kommer jag inte att ha tid att göra ingenting. Så det är bara att passa på nu.

Var precis ner till djuren och fotade några av dom, ni får resterande imorgon eller så. Jag beställde ju en ny telefon samt ett minneskort men minneskortet funkar inte så min telefon kan inte ta många bilder så ni får nöja er med dom jag har nu och sen kommer resterande senare försåss.

Vad som händer nu vet jag inte riktigt. Ska väl sitta här och senare göra någon middag, för jag har hört rykten om att man måste äta, hm..

Jag laddar upp bilderna senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0