Vars tar tiden vägen?

Denna dag gick fort, snart är det läggdags igen ju. Och inget har man hunnit med, jag förstår inte. Vanligtvis brukar mina lediga dagar gå riktigt sakta men när man är här så hinner man bara blinka så är dagen förbi, typ.
Efter att jag väckt Jonte så gjorde vi oss i ordning och sedan tog vi en promenad med Lady och när vi kom in igen så fikade vi. Jonte satte sig och spelade x-box och jag la mig i sängen och höll på somna. Vilket jag gjorde tillslut också, så vi sov en stund på det. Och när vi vaknade igen så var klockan redan fem och jag har inet gjort något efter det och klockan är redan halv sju snart.

Jag förstår verkligen inte vars tiden tar vägen när man är här? Jises.

Nu ska jag vänta på att Jonte ska komma ner igen, han är uppe och fixar något, och sedan blir det duschen och därefter ska vi laga oss en middag så vi inte går alltför hungriga idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0