Praktig, dag 3

God morgon!
Igår hade jag riktigt tråkigt hela dagen, jag gjorde absolut ingenting. Meningen var egentligen att jag skulle till Sanna men det fanns ingen skjuts så jag tog mig inte dit. Så hemma blev jag och gjorde inget mer än att kolla på tv, hah.

Idag är det fredag vilket betyder ännu en dag hos veterinären. Sista dagen för denna vecka och jag hoppas det går lika bra som det tidigare dagarna gjort. När jag slutat ska jag hem och hämta saker och Lady och därefter far jag till Jonte och stannar i några dagar. Han har inget internet så det kommer inte bli någon uppdatering förrän jag kommer hem igen. Men ni får ha det så bra!

Nu ska jag göra det sista innan det bär iväg på praktiken, PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0