Dags igen

Hallå hallå!
Nu var det ett bra tag sen sist jag både bloggade och var in här. Jag har faktiskt inte haft någon lust att blogga, nångång har suget kommit men då har jag inte vetat vad jag ska blogga om så då har jag struntat i det istället. Men nu är jag här igen, suget har kommit tillbaks och jag ska verkligen göra mitt bästa den här gången med att blogga lite varje dag och bilder ska förstås upp också.

Men sen sist så har jag hunnit med en hel del faktiskt. Dom största händelserna är väl att jag återvänt till skolan efter att jag hade en svacka och var helt förvirrad och var riktigt nära på att hoppa av skolan. Så dit har jag återvänt och studierna är igång igen och jag gör mitt bästa för att höja och komma ut med bra betyg. I år ska jag lyckas, det är trots allt sista året, så nu ska jag bita ihop och göra allt jag kan.
En annan sak är att jag och Jonte har flyttat till en lägenhet i Klockestrand så här bor vi ihop i en stor och mysig etta, vilket känns helt underbart! Jag älskar att bo tillsammans med han och allt känns så himla rätt, så jag är lycklig!
Och det var två av dom största och kanske roligaste händelserna, mer kommer jag inte på just nu.

Jag kan ju berätta lite om dagen, medans jag nu sitter här och har fått igång skrivandet. Jag var ledig från skolan idag så det blev en liten sovmorgon för oss. När vi hade klivit upp gjorde vi ordning en god frukost och därefter blev det dusch och sen gick vi ut med Lady en stund. Mormor och morfar kom till oss en stund idag med så det var trevligt med besök från dom. Sen har det blivit en massa plugg, har en del som ska vara klart till veckan. Nu ikväll har vi gjort och ätit en god middag och sedan blev det fredagsmys. Massa tända ljus, en hel del gotta, Idol och vi två mysandes i soffan. En helt perfekt fredagkväll. 

Nu sitter Jonte i soffan och väntar på mig, det går en film på tv:n som vi ska se. Så nu ska jag krypa ner hos han och därefter blir det nog sängen. 

God natt!  


min vackra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0