Hemma igen

Dagen idag har gått bra. Vi undersökte flera hundar och tog bort tandsten på dom, både då dom var vaken och då vi sövde dom för att ta bort det med ultraljud. Så det var kul och spännande.
Jonte var med mig idag på skolan så jag slapp åka buss hem. När vi kom hem så gjorde vi i ordning middag, gott var det.

Nu måste jag lägga mig en stund för jag har fått tillbaks min huvudvärk, igen, och jag håller på att avlida, typ.. För er som inte vet om min huvudvärk ska jag berätta för, men det får bli senare, just nu orkar jag inte. Det får bli kanske ikväll eller så en annan dag, det återstår att se. Men jag ska berätta om det, så att ni är medveten om det ifall ni tycker att jag skriver om det ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0