Klart och betalt

Nu är lägenheten städad och tvätten tvättad, så nu är söndagssysslorna gjorda. Efter dom sysslorna så gjorde vi ordning finska köttpiroger och korv, och tro mig när jag säger att det är bland det bästa som finns! Dra mig baklänges vad gott det är.

För tillfället händer inte mycket. Jonte ligger i soffan och kollar på fotboll och jag sitter här och funderar på vad dagen har mer att erbjuda. En långpromenad och plugga är två av sakerna på listan i alla fall. Men jag skulle inte bli jätteledsen om det skulle hända något annat också.

Jag måste tänka ut någon middag också. Hmm.. Lövbit och strips lät ju inte helt fel, så det kanske får bli något sånt. Om inte Jonte kommer på något annat gott förstås.

Nää, medans jag väntar på att något ska hända så ska jag fördriva tiden genom att plugga. Har prov i veckan så det kan vara bra att kunna lite om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0