Lördag den 10 september

God kväll!
Idag så har det varit en lång dag för mig och Jonte, vi har varit borta nästintill hela dagen och kom hem för bara någon stund sedan. Vi åt precis middag så strax innan det var vi hemma. Så det blev lite sent idag, men vad gör det? Jag gillar då det händer saker och då vi inte bara sitter hemma hela dagarna.  

Imorse som jag lite längre än vanligt vilket var otroligt skönt faktiskt. Längesen jag sov så pass länge. När vi klev upp så mös vi ner i soffan och kollade på, ett av mina favoritprogram, 16 and pregnant, och åt en riktigt god frukost som Jonte hade gjort i ordning. När det var uppätet och undanplockat så gjorde jag mig i ordning och sedan gick jag ut på en långpromenad med Lady. När jag kom hem så kollade jag på tv en stund och sedan åkte vi iväg till mamma och pappa. Vi skulle hämta resterande saker som vi inte fick med oss när vi flyttade hit. Hemma hos dom så åt vi och sedan blev det massa mys med Nellie, efterlängtat vill jag lova. Det är verkligen tyst och tomt när jag är ifrån henne ett tag så saknaden blir stor när jag är ifrån hon. Därefter packade jag ner det sista och vi for och handlade med pappa. På hemvägen svängde vi förbi mormor och morfar och var där ett tag och sedan svängde vi in på Kvantum och handlade det sista och nu är vi hemma igen. Så det fick bli en snabbmiddag så att det inte skulle bli alltför sent. Jag börjar få allt på plats här i lägenheten så det börjar bli fint nu. Vi har nämligen precis flyttat från våran första lägenhet hit och den här är mycket, mycket större så jag måste fylla ut rummen. Men det börjar ta sig nu. 

Nu har jag tänt ljus i hela lägenheten så nu är det riktigt mysigt här. Jag älskar det, jag måste ha tänt varje kväll, jag är helt galen i ljus, hah.



 

Halv tio börjar Bröllopsduellen, så den ska vi se, tur vi har laddat upp med tända ljus och chips. Bättre blir det inte, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0