Lördag den 17 september

Hejsan!
Nu har jag inte bloggat på några dagar igen men jag har varit upptagen med skolan och legat dålig på grund av huvudvärken så jag har inte riktigt haft ork att sätta mig vid datorn. Förlåt fina ni, jag ska skärpa mig!

Senast jag skrev så berättade jag ju att jag skulle till läkaren och kolla upp mitt huvud och sagt och gjort så gjorde jag det. Och för första gången, hör och häpna, så var jag nöjd med läkaren. Dock kom vi inte fram till vad det kunde vara så vi skulle prova oss fram och se om vi kom på en lösning. Jag fick några mediciner som jag skulle prova och se om det funkade och sedan skulle vi fortsätta med utredningen. Men jag kan tyvärr säga att dom mediciner jag fick inte har funkat ännu så jag ber till Gud att dom börjar fungerna snart, OM dom börjar fungera. Inget tidigare har ju funkat.. Ibland blir jag faktiskt lite orolig över vad felet kan vara, då ingen värktablett fungerar.. Men han sa att han inte trodde att det var något allvarligt, men han TRODDE bara! Men nää, jag ska inte tänka så nu. Det här ska nog gå bra, vi gör klart utredningen och sedan får vi se vad som sägs.
Tabletterna gör mig riktigt trött, slut och dåsig också, så jag är otroligt slö om dagarna och orkar inte med mycket alls egentligen. Men men, vi får nu se vad som händer.

Annars har det inte hänt så mycket sen sist. Jag har gått i skolan och det har bara flytit på som det ska och jag har kommit ikapp i skolan så det känns otroligt skönt. Igår satt jag flera timmar och pluggade och gjorde bort en massa och känslan när jag var klar var underbar! Nu ska jag bara fortsätta såhär så ska det nog bli bra tillslut.

Mormor, morfar och Rambo kom och hälsade på oss idag. Jag och Jonte ska vara hundvakt åt Rambo nästa vecka så dom tog med sig han hit så att det inte skulle kännas helt nytt för honom. Lady och Rambo lekte av sig riktigt rejält så Lady var trött när dom for. 
Mormor hade gjort i ordning en laxgratäng till oss så vi gjorde den till middag idag och dra mig baklänges vad god den var. Det var bland det bästa vi nånsin har ätit, så det tackar vi verkligen för! Och mätt blev jag, jag är fortfarande otroligt proppmätt. Jisses, haha! 


Nu på kvällskvisten så har det faktiskt inte hänt så mycket, jag har legat i sängen mest eftersom jag är så otroligt trött. Men vi tog en promenad med Lady och det var faktiskt ganska skönt ute. 
När vi kom in så blev det lite bus med Ladyluffs, vårat lilla hjärta. <3


Just nu sitter vi bara och väntar på att klockan ska bli nio. Det går en film på femma då, The game plan. Nog för att jag har sett den men det gick inte mycket annat och den är faktiskt rätt bra.   


Hoppas ni får en fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0