Måndag den 12 september

Hej kära ni!
Idag har jag inte hunnit blogga något, förlåt för det. Men det kommer en liten uppdatering nu så jag hoppas att ni inte är alltför sur på mig, hih.

Det var ju skola idag, men jag gick bara i två timmar så det var skönt. Jag hade klassråd och sällskapsdjur, så inge mäkvärdigt eller jobbigt så det gick bra. När jag hade slutat så hämtade Michaela upp mig och så for vi hem hit och var här ett tag och sedan fortsatte vi in till Kramfors för att handla. Sedan for Michaela hem till sig och vi hem till oss. Jag har inte träffat henne på hur länge som helst så det var kul, och efterlängtat.
Väl hemma här så höll både jag och Jonte på att hungra ihjäl så vi gjorde middag och åt, mums. Kort därefter blev jag dålig och mådde inte alls bra så jag blev sängliggandes i några timmar, inte alls kul.
Nu har jag precis kollat på Idol och jag mår lite bättre så det känns skönt. Jag ska passa på nu då jag mår bättre att försöka plugga lite, har ett prov om två dagar som jag inte riktigt är så haj på. Så det måste tränas lite mer på. Så så få min resterande kväll se ut.

              

Imorgon börjar jag inte förrän halv ett så det blir en skön sovmorgon och en rätt okej dag. Jag har djursjukvård sen fram till fyra vilket inte är så jobbigt för jag gillar den kusren, den är rolig och lärorik.

Nä, nu ska läxböckerna fram, hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0