Mätt och belåten

Åh jisses, nu är jag riktigt mätt. Jag åt mer än jag orkade, men gott var det. Det blev äggmackor med ost, gurka, tomat och ägg förstås. Och o´boy på det. Mums filibabba.

Jag harprecis hängt in tvätten och plockat lite i lägenheten och nu sitter jag och laddar ner musik som jag kan ha i bilen. 
Mamma och pappa ska komma en sväng idag också och kolla hur det ser ut här, dom har inte hunnit gjort det ännu. Annars har jag inte så mycket inplanerat för dagen mer än att jag ska plugga. Så det får bli en sådn söndag idag.  


Hah, sötis. Med morgonrufs och allt.


Kommentarer
Postat av: Pedertirill

Keep up these useful pieces.

2011-12-09 @ 08:24:02
URL: http://pedertirill.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0