Onsdag den 14 september

Hejsan hejsan!
Ännu en dag är avklarad och snart är det helg igen, jisses vad tiden går fort nu. Det är nästan skrämmande.
Dagen på skolan har gått bra. Under förmiddagen hade vi en föreläsning om droger och jag måste säga att jag aldrig nånsin har varit på en sån rolig föreläsning i hela mitt liv. Jag skrattade från föreläsningens början till slut. Jag skrattade så jag grät. Han som hade hand om föreläsningen var riktigt härlig och rolig. Så det var riktigt kul!
Eftermiddagen däremot var inte riktigt lika rolig. Jag gillar inte onsdagens eftermiddagar, dom är så dryga och jobbiga och timmarna går så himla sakta. Idag var det speciellt jobbigt för mot dagens slut så var jag riktigt hungrig och jag ville bara hem och få i mig mat så tiden gick ännu saktare.
Men men, dagen tog slut och jag tog bussen hem till min fina, underbart! Han hade dukat upp fint här hemma och vi gjorde i ordning mat och åt. Sedan blev det bara en massa myselipys, lovely!! Hihi.


Bild tagen från skolan av Elin. Det är jag och Sara på mikrobiologin.


Just nu gör jag absolut ingenting. Jag bara sitter. Jag och Jonte var precis ute med Lady en sväng så nu tar vi det bara lugnt helt enkelt.
Imorgon blir det ingen skola för min del, jag ska besöka läkare på grund av min huvudvärk. Jag brukar vanligtvis inte gå till någon läkare om det inte är akut men nu har jag fått nog och vill ha hjälp så jag går emot min vilja och besöker en läkare och ser vad han/hon har att säga. Så jag ber till Gud att dom hittar något den här gången och att jag kan få hjälp så att jag klarar av dagarna!

Nu ska jag väl skriva klart mikrobiologin och sen ska vi väl fika någon kvällsfika och sen får det bli sängen.

Hoppas ni haft en fin dag, god natt!


Sötan, tur hon gillar sina ställningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0