100 dagar!!

God kväll!
Onsdagen är över och det är bara 100 dagar kvar tills jag tar studenten och det känns så otroligt jäkla skönt!! Jag längtas som ett tok och hoppas på att dom sista veckorna går snabbt!
Dagen har för övrigt varit väldigt dryg.. Vi hade först en lektion på morgonen som var rätt slapp så det gick helt okej. Men därefter var inte nästa lektion förrän tjugo i tre vilket kändes otroligt onödigt, det var ju över tre timmar tills den lektionen skulle börja och inte kunde man få någon hemuppgift.. Utan jag vara på tvungen att sitta på den där skitskolan och inte göra ett piss, bara sitta rakt uppochner i tre timmar, låter roande va? Som tur var så var Jonte med mig idag så jag slapp ju sitta själv i alla fall. Tur han är världens bästa(oftast i varje fall)!
När lektionen väl hade börjat så rullade den på och vi fick fara hem, och skönt var det vill jag lova!

När vi kom hem så såg vi att Krambo hade varit här under dagen och bytt ut vårat kylskåp vilket kändes otroligt skönt, det förra lät som ett monster och frysen var lite. Men nu känns det bra, tack Krambo!
Vi i ordning middag och åt, gott var det. Därefter åkte vi på Dollar och handlade lite och sedan for vi hem och tog det lugnt bara. Kollade på tv och så.


Nu har jag precis klivit ur duschen så nu känner jag mig ren och fräsch! Jag börjar bli trött så jag avrundar här och säger god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0