Ensam hemma

Hej hej fina ni!
Imorse när jag vaknade så mådde jag inte så bra så jag stannade hemma för att vila upp mig. Så det hr varit en riktigt lugn dag, jag har bara suttit framför soffan och legat i sängen. Oturligt nog somnade jag i två timmar här på eftermiddagen vilket kanske inte var så bra för jag brukar inte kunna somna på kvällen om jag sover så sent på dagen. Men jag får hålla tummarna på att det går bra ändå, känner mig lite trött just nu så.

För ett tag sedan gjorde vi middag och vi tänkte för första gången göra våran egen vitsås och jag måste säga att den blev otroligt god för att vara första gången för oss. Vi är riktigt stolt över oss själva, hihi. Vi börjar bli duktig på det här med att skapa egen mat, som även smakar bra, hihi-hi!

Jonte åkte för en stund sedan på fotbollsträningen hans så jag blev ensam hemma med Lady. Tyst och tråkigt. Jag är inte van att sitta här hemma helt ensam. Men nångång måste jag väl lära mig? hihi.
Jag tänkte i alla fall ta och träna lite och duscha och klippa Ladys klor medans han är borta så kanske han kommer hem lite snabbare, tss. När han kommer hem så blir det tvmys framför Biggest loser Sverige, ett av mina absolut favorit program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0